10 Ocak 2016 Pazar

11 Ocak





Bir kentin etinden sıyırıl aşklar vedalar henüz erken iken.
Bir kantonun eşliğinde  ölüme eşdeğer sevmeler
Mandalin bahçeleri arasında bir koridordu aşka giden yol
Kışın başladığı noktada vurulmuştum gökyüzü mora çaldı
İnce narin boyunlu bir kadın!
Şiir yazmak isterdim boynuna boylu boyunca
Gül koksun isterdim gülüşlerin sere serpe
Aklıma geldikçe gülümsemelerin kapında bitmem hep bundandı elimde güllerle.
"Bir avuç su bile söndürebilirmiş yangınları
Bunu bir filmde görmüştüm.
Ağlayamamıştım koca adam iken
Ciğerlerim kanadı.
Susamışçasına sana.
Ardından sustum.
Yastıkta kafanın bıraktığı boşluğa gözüm ilişince öfkem ayaklandı
İşte herşey orda başladı vedalar bir başlangıçtır sonun kıyısında
Bir kum saatinde akarken zaman yaşamak görevdir yangın yerinde..
Ve o filmde kimse ölmedi "


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder